Bestellen en levertijd
Bestellen en levertijd
In deze webwinkel vind je altijd ons actuele theegroothandel-assortiment met de bijbehorende prijzen. We versturen geen catalogi, prijslijsten, bestelformulieren en brochures met noviteiten en seizoenaanbiedingen.
In de webwinkel kun je met filters en/of de zoekfunctie snel je producten vinden. Je kunt voor jou interessante producten als favorieten opslaan en je bestelgeschiedenis inzien. En je ziet altijd precies wat de bestelling gaat kosten, inclusief eventuele verzendkosten.
Bestellingen in de webwinkel gaan op een soort snelweg door De Theefabriek: je order rolt direct en automatisch bij onze productiemedewerkers uit de printer, zodat ze er zo snel mogelijk mee kunnen beginnen. Ook de facturering en verzending verloopt vrijwel volledig geautomatiseerd.
Bestellingen per telefoon, e-mail e.d. moeten we handmatig verwerken, dit kost extra tijd en geld waarvoor we helaas €5,00 administratiekosten in rekening moeten brengen.
De gemiddelde levertijd in Nederland en België is twee tot drie werkdagen. In drukke periodes, bij grote bestellingen en bij leveringen verder weg in Europa kan dit soms met enkele werkdagen oplopen. Indien onderdelen van de bestelling onverhoopt onvoldoende op voorraad blijken te zijn, en ze zijn al onderweg naar ons, dan wachten we soms enkele dagen tot ze binnen zijn, om de bestelling in zijn geheel te kunnen verzenden. Duurt het langer, dan leveren we na, mits de bestelling voldoende groot is.